Powered by WebAds

Monday, April 04, 2011


A fascinating comment on Goldstone from Soccer Dad:
Judge Goldstone's op-ed the other day raised an interesting question about why he changed his mind at this late date. Was it really a debate a few weeks ago? In the past he's been impervious to reason.

But I have another question.

I've found 4 op-eds by Judge Goldstone in recent years.

The first three were in the New York Times.

Only this one, reconsidering his earlier position, was published in the Washington Post.

I realize this isn't a huge pattern, but I wonder if he went to the New York Times first with his op-ed. Is there any way to find that out?

If the Times was approached with an op-ed like this and refused to publish it, it would be a serious indictment of the editorial position of the Times.

Labels: , , ,


At 6:34 AM, Blogger Challah Hu Akbar said...

that is exactly what Yediot Achranot is reporting - http://challahhuakbar.blogspot.com/2011/04/yediot-achranot-nytimes-refused-to.html

At 8:07 AM, Blogger Devorah said...


At 8:34 AM, Blogger NormanF said...

One wonders why he changed his mind.

What's changed in the past two years since his report came out?

Nothing. The man is just a mendacious, small-time hypocrite.


Post a Comment

<< Home